Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna Wilkołak - Caern Biała Sowa
[ Niezależne forum poświęcone grze RPG firmy White Wolf - Wilkołak Apokalipsa ]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Postaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna -> Caern Białej Sowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biała Sowa
Totem Caernu



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Umbra - Królestwo Sowy

PostWysłany: Sob 17:02, 11 Lis 2006    Temat postu: Karty Postaci

Ten temat poświęcony jest wyłącznie na Karty Postaci osób grających na chacie "CaernBS". Prosi się o dodawanie Kart osób odwiedzających chat często i biorących udział w wydarzeniach wymagających poznania kart przez MG. Poniżej podamy wzory kart, jednak wypełnianie ich jest zależne od Gracza. Informacje, które nie mają być ogólno dostępne pomijamy i podajemy uzupełnienie karty MG na jego maila. Historie postaci także mogą być ograniczone lub nieporuszone, ponieważ milej gra się poznając osoby w trakcie gry. Prosimy o dodawanie i uatualnianie wyglądu postaci jak i jego cech. Życzymy miłej zabawy.

Przykład Karty Garou:
Cytat:

Obrazek:
Imię:
Rasa:
Plemię:
Patronat:

Ranga:

Totem:

Natura:
Postawa:

Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności:
Talenty:

Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Ekspresja:
Empatia:
Pierwotne instynkty:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń Palna:
Etykieta:
Jeździectwo:
Krycie się
Łucznictwo:
Poskramianie zwierząt:
Prowadzenie Pojazdów:
Rzemiosło:
Sztuka przetrwania
Walka wręcz:
Występy publiczne:
Wiedza:
Komputery:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Obrzędy:
Śledztwo:
Zagadki:

Szał:
Gnoza:
Siła Woli:

Dary:

Cechy Pozycji:

Zalety:
Wady:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd: (słowny opis)


Przykład Karty Wampira:
Cytat:

Obrazek:
Imię:
Klan:
Pokolenie:

Natura:
Postawa:

Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty:
Fizyczne:

Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności:
Talenty:

Autorytet:
Bójka:
Czujność:
Ekspresja:
Empatia:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Znajomość Półświatka:
Umiejętności:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się:
Oswajanie:
Prowadzenie:
Rzemiosło:
Sztuka Przetrwania:
Walka Wręcz:
Występy Publiczne:
Zabezpieczenia:
Wiedza:
Finanse:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:
Wykształcenie:

Człowieczeństwo/Ścieżka:
Poziom Krwi:
Siła Woli:

Charakter:
Sumienie/Osąd:
Samokontrola/Instynkt:
Odwaga:

Dyscypliny:

Pozycja:

Zalety:
Wady:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:
(slowny opis)


Przykład Karty Maga:
Cytat:

Obrazek:
Imię:
Tradycja:

Kabała:

Esencja:

Natura:
Postawa:

Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty:
Fizyczne:

Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności:
Talenty:

Bójka:
Czujność:
Ekspresja:
Instruktaż:
Intuicja:
Przebiegłość:
Świadomość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Badania:
Broń Palna:
Do:
Etykieta:
Krycie się:
Medytacja:
Prowadzenie:
Sztuka Przetrwania:
Technologia:
Walka Wręcz:
Wiedza:
Informatyka::
Kosmologia:
Kultury:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Prawo:
Śledztwo:
Zagadki:
Znajomość:

Sfery:
Czas:
Duch:
Entropia:
Korespondencja:
Materia:
Pierwsza:
Siły:
Umysł:
Życie:

Siła Woli:
Arete:
Kwintesencja:
Paradoks:

Cechy Pozycji:

Zalety:
Wady:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:
(słowny opis)


Przykład Karty Śmiertelnika:
Cytat:

Obrazek:
Imię:

Natura:
Postawa:

Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty:
Fizyczne:

Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności:
Talenty:

Autorytet:
Bójka:
Czujność:
Cwaniactwo:
Empatia:
Ekspresja:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się:
Poskramianie zwierząt:
Rzemiosło:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz:
Występy Publiczne:
Wiedza:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:
Zagadki:

Człowieczeństwo:
Siła Woli:

Charakter:
Sumienie:
Samokontrola:
Odwaga:

Pozycja:

Zalety:
Wady:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:
(słowny opis)


Uwaga: Wszelkie pominięte w przykładach cechy należy dodać zgodnie ze swoją kartą. Przepraszamy za brak niektórych punktów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Biała Sowa dnia Nie 20:38, 26 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jessica
Opiekun Totemu



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYC

PostWysłany: Sob 17:33, 11 Lis 2006    Temat postu: Karta Jessici Light



Imię: Jessica "Srebrne Serce" Light
Rasa: Homid
Plemię: Dzieci Gai
Patronat: Teurg

Ranga: Cliath

Totem: Sowa

Wiek: 20 lat
Wzrost: 168cm

Atrybuty:
Fizyczne:
Siła: 1
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Społeczne:
Charyzma: 3
Oddziaływanie: 3
Wygląd: 4
Umysłowe:
Percepcja: 3
Inteligencja: 2
Spryt: 3

Zdolności:
Talenty:

Bójka: 1
Czujność: 2
Ekspresja: 1
Empatia: 2
Uniki: 2
Wysportowanie: 1
Zastraszanie:
Umiejętności:
Broń Palna: 2
Krycie się: 1
Poskramianie zwierząt: 2
Prowadzenie Pojazdów: 1
Wiedza:
Komputery: 1
Medycyna: 3
Nauka: 2
Okultyzm: 3
Obrzędy: 3
Zagadki: 1

Szał: 3
Gnoza: 7
Siła Woli: 6

Dary:
- Matczyny Dotyk
- Woń Człowieka
- Mowa Duchów
- Wyczucie Żmija
- Stworzenie Żywiołu


Cechy Pozycji:
- Rytuały: 4
- Mienie: 2
- Czystość Rasy: 2
- Fetysz: 1
- Pamięć Przodków: 1


Ekwipunek:
- Naszyjnik

- 2 Glock

- Komórka

- Samochód

- Zdjęcie
- Dokumenty, karty płatnicze, itd.



Wygląd:
Jessica jest średniego wzrostu, szczupła dziewczyną. Długie czarne włosy z jednym siwym pasemkiem często ma związane w kitka lub rozpuszczone. Cerę ma delikatną i dość bladą, oczy szare, momentami wydawać się może, że są srebrne. Nosi wygodne ciuchy, przylegajace do ciala T-shirty, dżinsy albo spodnie z materiału z rozszerzanymi nogawkami, rozpinane sweterki lub dżinsowa kurtkę. Gdy jest zimno ma długi skórzany płaszcz i kozaki na wyższym, szerokim obcasie. Nigdy nie rozstaje się z bronią. Rzadko sie maluje, jeśli już to bardzo delikatnie w odcieniach srebra, bieli, brązu lub delikatnego różu.

Lupus


Jessica


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jessica dnia Wto 20:32, 05 Gru 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Isabelle
Obrońca



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 17:52, 11 Lis 2006    Temat postu: Karta Isabelle Rawrave



Imię: Isabelle Rawrave "Płonąca Czarnym Gniewem"
Rasa: Homid
Plemię: Czarne Furie
Patronat: Ahroun

Ranga: szczenie

Wiek: 18

Atrybuty:
Fizyczne:

Siła: 3
Zręczność: 4
Wytrzymałość: 3
Społeczne:
Charyzma: 1
Odziaływanie: 2
Wygląd: 3
Umysłowe:
Percepcja: 3
Inteligencja: 2
Spryt: 3

Zdolności:
Talenty:

Bójka: 3
Czujność: 3
Przebiegłość: 1
Uniki: 3
Wysportowanie: 2
Zastraszanie: 1
Umiejętności:
Broń Palna: 3
Krycie się: 2
Prowadzenie Pojazdów: 1
Sztuka przetrwania: 1
Walka wręcz: 2
Wiedza:
Komputery: 1
Lingwistyka: 1 (J. angielski)
Medycyna: 1
Śledztwo: 2

Szał: 5
Gnoza: 6
Siła Woli: 8

Dary:
# Woń Człowieka
# Wyostrzone Zmysły
# Powalający Dotyk


Cechy Pozycji:
Czystość Rasy: 1
Mienie: 2
Kontakty: 2

Ekwipunek:
- Plecak

- broń Colt Double Eagle

- broń Desert Eagle

- broń Baretta

- komórka Samsung D800

- samochód Jeep

- dokumenty, karty płatnicze, itp.



Wygląd: Ubrana zawsze wygodnie, w stylu wojskowym. Najczęściej bojówki (barwy moro, ciemozielone, brązowe, czarne, itp.), bluzki obcisłe proste (białe podkoszulki, brązowe, czarne, zielone i nne ciemne barwy), bluzy lub również w ciemnych odcieniach, buty trapery lub wojskowe glany. W zimie nosi prosty płaszcz w brązie. Podczas ćwieczeń można ją zobaczyć w dresach. Ciemne włosy splecione przeważnie w warkocz, czasem tylko rozpuszczone lub w kitku. Jest dość wysoka i zawsze pewna siebie. Jej uśmiech czasem wydawać może się szyderczy i nieprzyjemny. Nie maluje się, ani nie używa perfum na codzień, raczej stara się używać bezwonnych antyperspirantów. Często patrząc na nią można odnieść wrażenie, że jest osobą zamkniętą, nieprzyjemną i odpychająco zarozumiałą.

Lupus "Płonąca Czarnym Gniewem" :


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zerdicus
Ronin



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:34, 26 Lis 2006    Temat postu:

Obrazek:

Imię: Zerdicus "Walczący pod Osłona Nocy"
Rasa:Lupus
Plemię:Gnatożuj
Patronat:Ahroun

Ranga:Ronin

Totem:Szczur

Natura:Męczennik
Postawa:Ekscentryk

Wiek: 20
Waga/Wzrost: 80 / 190

Atrybuty:
Fizyczne:

Siła: 3
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 2
Społeczne:
Charyzma: 1
Oddziaływanie: 1
Wygląd: 4
Umysłowe:
Percepcja: 4
Inteligencja: 1
Spryt: 3

Zdolności:
Talenty:

Bójka: 1
Cwaniactwo:
Czujność: 3
Ekspresja:
Empatia: 1
Pierwotne instynkty: 3
Przebiegłość: 2
Uniki: 3
Wysportowanie: 3
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń Palna:
Etykieta: 1
Jeździectwo:
Krycie się 2
Łucznictwo:
Poskramianie zwierząt: 3
Prowadzenie Pojazdów:
Rzemiosło:
Sztuka przetrwania
Walka wręcz: 5
Występy publiczne:
Wiedza:
Komputery:
Lingwistyka: 1 (łacina)
Medycyna:
Nauka: 1
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Obrzędy: 1
Śledztwo:
Zagadki:
Zielarstwo: 3

Szał: 5
Gnoza: 5
Siła Woli: 4

Dary: Wyostrzone Zmysły, Stalowe Pazury, Gotowanie

Cechy Pozycji: fetysze 3, rytuały 2

Zalety: Niepodatny na srebro (7)
Wady: Znamię Wilka (2, żółte oczy)

Ekwipunek: - plecak kostka
- Kieł
- zioła
- jedzenie

Wygląd: Chłopak w wieku około 20 lat, 190cm wzrostu, 80kg wagi, dobrze zbudowany, posiada przenikliwe żółte oczy, włosy ma krótkie gęste i czarne jak smoła, ubrany prawie zawsze w to samo czyli biała koszula, podarte jeansy, stare zniszczone glany i szary sweter. Wygląda jak wojownik jednak jest wyluzowany wszystko mu zwisa i taką zazwyczaj ma minę.


Lupus: Zerdicus "Walczący pod Osłona Nocy"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zerdicus dnia Pią 21:11, 08 Gru 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matthew
Szczenię



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:04, 26 Lis 2006    Temat postu:

]

Imię: Matthew Brown "Alret Prawdy" (Matthew Marek Dealling-Tarszewski)
Plemię: Tubylcy Betonu
Patronat: Filodoks
Rasa: Homid

Ranga: Cliath

Totem: Karaluch

Natura: Powiernik
Postawa: Sędzia/Samotnik

Wiek: 24 lata
Waga/Wzrost: 75,5kg/189,5cm

Atrybuty:
Fizyczne:
Siła: 1
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 2

Społeczne:
Charyzma: 4
Oddziaływanie: 3
Wygląd: 3

Umysłowe:
Percepcja: 2
Inteligencja: 3
Spryt: 3


Zdolności:
Talenty:
Bójka: 1
Empatia: 3
Uniki: 1
Wysportowanie: 1

Umiejętności:
Autorytet: 2
Broń Palna: 1
Etykieta: 1
Naprawa: 2
Prowadzenie Pojazdów: 2
Walka Wręcz: 1

Wiedza:
Komputery: 4
Lingwistyka: 2 (Język Angielski, Język Hiszpański)
Nauka: 2
Obrzędy: 1
Śledztwo: 2
Zagadki: 2


Szał: 3
Gnoza: 6
Siła Woli: 8

Dary:
- Perswazja
- Prawda Gai
- Kontrolowanie Prostych Urządzeń


Cechy Pozycji:
Mienie: 3
Fetysz: 2


Fetysz: Fala Fałszywej Energii (Gnoza 7)
Jest to karta kredytowa (srebrna z czarnym piktogramem TB w prawym górnym rogu oraz łbem wyjącego wilka), która wywołuje niesamowity przepływ energii przez urządzenie, paląc bezpieczniki, wyzwalając wyłączniki oraz spalając okablowanie nie zabezpieczonego sprzętu. Należy dotknąć maszyny kartą i wykonać test Gnozy fetyszu (stopień trudności zależy od wytrzymałości urządzenia: komputery - 6, urządzenia wojskowe - 9). Jeżeli można włożyć kartę w slot, wówczas stopień trudności jest o jeden mniejszy; karta wyskoczy automatycznie.



Ekwipunek:
- czarna walizka ze "srebrnym" piktogramem TB przy zamku

- laptop Alienwere Area 51 M7700

- palmtop ACER N50

- komórka Motorola MS600

- mp4

- portfel z dokumentami, gotówką, kartami płatniczymi (w tym Fetysz), itp.

- metalowe pudełko z wizytówkami

- samochód służbowy Mercedes Benz CLS 500

- samochód prywatny BMW Z9 Cabriolet


Historia Postaci:
Urodzony w Polsce i wychowywany w przeciętnej warszawskiej rodzinie przez ojca Daniela. Jego matka Alice była amerykanką, która podróżując po Europie zakochała się podczas targów firm komputerowych w przedstawicielu D. Tarszewskim. Pozornie cicha, spokojna sekretarka znanej amerykańskiej korporacji, była wilkołaczycą. Z tego powodu upozorowała swoją śmierć i zniknęła z życia męża, zostawiając mu syna. W chwili zbliżającej się przemiany, wróciła po syna zabierając go do firmy kontrolowanej przez Garou, gdzie już pozostał i oddał się pracy. Szybko zdobył zaufanie oraz wysokie stanowisko, wszystko zawdzięczając swoim umiejętnościom i poświęceniu dla przedsiębiorstwa. Wiedzie spokojne, raczej samotne życie w domku na obrzeżach polskiej stolicy. Ponieważ jest dobrym mediatorem, zarząd firmy często wysyła go w delegacje dyplomatyczne oficjalne, jako dyrektor lub "specjalne", jako Garou. Nie jest wymagający i do szczęścia potrzeba mu bardzo niewiele.

Wygląd: Młody, dobrze zbudowany i przystojny mężczyzna z dłuższymi, ciemnymi włosami oraz lekkim zarostem; o śniadej cerze i głębokich, brązowych oczach. Zawsze elegancki, kulturalny i uprzejmy, choć małomówny. Ubrany przeważnie w jednobarwną marynarkę i spodnie w kant, kontrastującymi z koszulą. Kolorystyka jego ubioru to głównie czerń w połączeniu z bielą, granatem lub bordo. Rzadko można go zobaczyć w zwykłym T-shirt'cie i dżinsach, które nosi najwyżej w domu. Bardzo często dodatkami do stroju są ciemne okulary, imitująca srebro biżuteria (sygnet lub grubszy łańcuszek) oraz oczywiście wyposażenie techniczne (laptop, palmtop, itd.).

Matt


Lupus "Alret Prawdy"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna -> Caern Białej Sowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin