Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna Wilkołak - Caern Biała Sowa
[ Niezależne forum poświęcone grze RPG firmy White Wolf - Wilkołak Apokalipsa ]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skowyty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna -> Wilkołak Apokalipsa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jessica
Opiekun Totemu



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: NYC

PostWysłany: Pią 15:46, 24 Lis 2006    Temat postu: Skowyty

Jesteśmy Garou, wilkołakami, łączymy w sobie wilka i człowieka. Posiadamy cechy obydwu tych gatunków. Ale to wilk dał nam coś wyjątkowego. Człowiek mimo, że często rozumie i potrafi nazwać uczucia, to ma problem z ich okazaniem i wyrażeniem. Wilk ujął wiele swoich emocji w krótkim, ale zrozumiałym skowycie. To jedna z wielu pięknych zdolności.
Młodzi homidzi, którzy latami żyli wśród małp rzadko znają skowyty. Chociaż rozumieją i odpowiadają na nie instynktownie, poprzez swojego wewnętrznego wilka to chciałabym podać te najważniejsze z nich...

Skowyt powitalny - najczęściej spotykany. Garou znajdując się na nowym terenie obwieszcza swoją obecność przedstawiając się w nim. Jeśli usłyszy odpowiedź został powitany i zaproszony przez inne Garou z tego terenu.

Hymn Bojowy - skowyt przygotowujący do walki, zagrzewający do nadchodzącej bitwy i podnoszący na duchu, który najczęściej da się słyszeć od Galiardów.

Ostrzeżenie przed nadejściem Żmija - Garou obwieszcza ostrym, wysokim zawodzeniem w krótkich seriach obecność pomiotów Żmija.

Pieśń-kpina - najczęściej Ragabashe wplatają w inny skowyt te obraźliwe wycie, które jest równoznaczne z wyprostowaniem środkowego palca. Nie trzeba mówić jak bardzo można tym rozwścieczyć niektóre Garou.

Pieśń Poległych - pożegnalny skowyt dla poległych honorowo Garou. Jest ponurym, monotonnym i przeciągłym wyciem, które trwa tak długo i głośno jak zasługuje na to poległy poprzez swój status.

Przekleństwo Pohańbienia - skowyt kierowany przez watahę, szczep lub plemie do Garou uznanego za zhańbionego. Słychać w nim oskarżycielskie powarkiwanie i skomlenie.

Warkot Pierwszeństwa - jest to zaproszenie do pojedynku jeden na jeden. Garou o wyższej sławie nie muszą honorować tego zaproszenia, jednak zwykle to robią.

Wezwanie na łowy - długi, niski dźwięk zawierający informacje o miejscu i rodzaju zwierzyny dla reszty watahy.

Wołanie o pomoc - skomlenie zagubionego szczeniaka, którym Garou prosi o pomoc.

Wyzwanie - zaśpiew wymyślony przez Fianna. Zawiera imię, nazwę watahy, szczepu, rodu, plemienia oraz wychwala się swoje czyny. Potem rzuca się obelgę dotyczącą osobistych zachowań, przodków i dokonań wyzwanego. Skutkiem takiego skowytu jest oczywiście pojedynek.

Złowróżebny Szloch - ogólny sygnał zagrożenia np. naturalne katastrofy, myśliwi, itp.

Triumfalne Pożegnanie - ostatni, pełen dumy skowyt Garou, który powalił groźnego wroga i uratował wathę, jednak odniósł śmiertelne rany.

Symfonia Otchłani - wibrujący, przyprawiający o szaleństwo skowyt polujących Tancerzy Czarnej Spirali. Powoduje przerażenie u ofiary. Przypomina trel lelka.


Ponieważ sama jestem homidem, zapewne nie przedstawiłam wszystkich zaśpiewów. Proszę, więc o uzupełnienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Isabelle
Obrońca



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 13:47, 25 Lis 2006    Temat postu:

Pieśń Zwycięstwa - radosny, niezgrany skowyt watahy, która odniosła sukces w walce. Garou, który powali ostatniego wroga rozpoczyna zaśpiew do którego przyłącza się reszta. Pieśń kończy przywódca podsumowując bitwę oraz odwagę wojowników.

Pieśń Nowego Życia - długi skowyt pełen dumy i radości matki, która obwieszcza wszystkim swoje szczęscie z powodu urodzonego dziecka. Często ze skowytu można dowiedzieć się o płci, rasie oraz o patronacie pod którym urodziło się dziecko, czasem nawet matka ogłasza wszystkim imię dziecka. Podzielający radość matki dołączają do skowytu. Czarne Furie urodziwszy chłopca milczą lub wyją przeciągle wyrażając swój zawód.

Skowyt Władzy - kiedy Garou występuje o przywództwo i wygrywa pojedynek ze starym przewodnikiem, wykonuje on głośny, nieprzerwany zaśpiew. Da się w nim wyczuć dumę i władczość. Nowy przywódca ogłasza swoją wygraną, pozycję, sławę i nazwę watahy której będzie przewodził. "Mądre" Garou odpowiedzą na ten skowyt radosnym wyciem i uznaniem władzy nowego przewodnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matthew
Szczenię



Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:29, 28 Lis 2006    Temat postu:

Skowyt Odkrycia - wydawany kiedy znajduje się coś (lub kogoś) o bardzo ważnym znaczeniu i chce się podzielić z innymi członkami watahy. Jest oczywiście ryzykowny, gdyż mogą usłyszeć go wrogowie. (nie jest to jakiś oficjalny skowyt, ale ja wydaję go kiedy np. znajduję interesujące łącze, dane, itp. które mogą przydać się innym TB)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wilkołak - Caern Biała Sowa Strona Główna -> Wilkołak Apokalipsa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin